~Assalamua'laikum Warahmatullahi Wabarakatuh, Selamat Datang Ke Laman ini, Semoga Mendapat Manfaat ::::::: Ingatlah Allah Selalu Di Mana Jua Kita Berada ::::::: Wahai Saudaraku, Bersabarlah Di Atas Apa Yang Menimpamu, Sesungguhnya Allah Tetap Bersama Orang-Orang Yang Sabar ::::::: Menyeru Ke Arah Kebaikan Dan Mencegah Daripada Kemungkaran Adalah Tugas Bersama ::::::: Berjuang Ertinya Berkorban, Berkorban Ertinya Terkorban, Terkorban Ertinya Menderita, Menderita Itulah Asam Garam Perjuangan ::::::: Samaada Menang Atau Syahid, Tiada Istilah Kalah Dalam Perjuangan Islam ::::::: Terima Kasih Kerana Sudi Berkunjung Ke Laman Ini, Datang Lagi~

Wednesday, December 5, 2012

Kerajaan Malaysia Sekutu Basyar Asad & Israel???



Hingga hari ini, Kerajaan Malaysia masih tidak mengiktiraf kewujudan HAMAS di Palestin, apatah lagi perjuangan mereka menentang Israel, bahkan mereka masih mengiktiraf Basyar Asad La'natullah yang telah membunuh dan memerangi golongan Sunni di Syria.

Kerajaan Malaysia yang dipimpin UMNO-BN termasuk Ulama' yang ada dalam parti mereka dah habis cara
 nak memenangkan hati rakyat, akhirnya mereka sanggup mengeluarkan kenyataan bermacam-macam dan tidak menghiraukan betapa tergurisnya hati & perasaan saudara seIslam, antaranya:

1- Tiada Jihad di Palestin buat rakyat Palestin.
2- Usaha untuk memboikot barangan Israel adalah usaha yang sia-sia.
3- Perjuangan menentang Asad di Syria adalah sia-sia.
4- Pelbagai lagi isu dunia umat Islam yang tidak dipeduli oleh Kerajaan Malaysia.

Jika masih ada rakyat Malaysia yang masih tak membuka mata dan masih "beriman" dengan TV1, TV3 suku, Berita Hairan, Utusan Meloya, maka tak mustahil, suatu masa nanti, Malaysia akan menerima bala bencana dari Allah Ta'ala di atas kealpaan dan kebebalan mereka untuk menerima kebenaran.

Beberapa persoalan:

=> Kenapa Kerajaan Malaysia masih tidak mahu menyatakan kebenaran? 
=> Kenapa perlu mereka menyokong Basyar Asad yang telah membunuh rakyat & orang-orang Sunni? 
=> Kenapa mereka masih tak mahu mengiktiraf pejuang HAMAS di Palestin & golongan Sunni yang menentang Basyar Asad?

Jawapan:-

Kerana mereka adalah sebahagian dari mereka dan masih bercita-cita untuk memerintah negara. Mereka masih tak puas mencuri & merompak harta rakyat, mereka merasakan mereka akan hidup 1000 tahun lagi.

Mereka juga lupa dan alpa akan kekuasaan Allah mengatasi segalanya. Sebagai umat Islam, kita WAJIB berjuang di landasan yang benar, WAJIB perjuangkan ISLAM walau di mana berada, WAJIB meyakini bahawa masa depan, kemenangan adalah di tangan ISLAM, bukan di tangan Zionis La'natullah, bukan di tangan UMNO, bukan di tangan Yahudi La'natullah da sekutu-sekutu mereka.

Ayuhlah bangkit semua, jangan tidur lagi, jangan asyik lena dibuai mimpi indah, diulik nikmat dunia yang sementara dan sama-sama bebaskan Tanahair kita dari mereka yang berpura-pura dengan Islam dan mereka yang tidak mahu menegakkan hukum Allah Ta'ala dan TERUS bersama-sama dengan Gerakan Islam PAS. Insya Allah. Takbir!!! Allahu Akbar!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Komuniti Blogger

Komuniti Blogger Azhari Photobucket

Jalinan Persahabatan